[Librezale] Oharra euskaratutako ehunekoarekin

Piarres Beobide pi a bildua beobide.net
As, Ots 2, 10:28:03, CET 2010

Julen-ek bertsio zaharkituetako egindako oharraren kopia bat egin dut
euskaraketa osaturik ez dagoen orrialdeetan ere parte hartzera
animatzen ohar bat ager dadin.

Aldagaia itzulpen_ehunekoa eta osaturik dagoen ehunekoa ezarri behar zaio.

aMule proiektuaren orrialdean ipini dut zer iruditzen zaizuen
jakiteko, nire ustez txantiloia behar bezala aldatu dut baina beste
inork beste modu batetara hobe litzatekeela pentsatzen badu esan edo
aldatzeko lasai (nire mediawiki kontrola nahikoa eskasa da).

ala...