[Librezale] phpBB gurea al da?

Julen julenx a bildua gmail.com
Al, Ots 1, 19:27:54, CET 2010

Aupa Ibon,

Eskerrik asko argibideengatik!

al., 2010.eko otsren 01a 10:42(e)an, Ibon Idoiaga Basaras(e)k idatzi zuen:

> Kaixo!
>
> ibon ("bixerdo") nauzue.
>
> Liburutegi batean egiten dut lan eta literatur foro bat garatzeko asmoa
> bururatu zitzaidan "foroak.com" gunea erabiliz. Zoritxarrez, phpBBko
> bigarren bertsiotik hirugarrenera jauzi haundia zegoen eta guneko
> arduradunek ezin izan zioten zerbitzua emoteari jarraitu. Bururatu zitzaidan
> aukera bakarra programa nik neuk euskaratzea izan zan.
>
> phpBBrako euskara bertsioaren bila nenbilela, azkenengo bertsioa zuen gunean
> ostaturik zegoela ikusi nuenez eta darabilzuen "rollo"a asko gustatzen
> [...]

Kontua da plaza honetan dabilen norbaitek phpBBren euskaratzea
mantentzen badu, komenigarria dela aplikazioaren fitxa[1] ere
eguneratuta mantentzea, noren batez ere noren ardurapean dagoen garbi
jakin eta lagundu nahi duenak nora jo izateko.

Julen.

[1] http://librezale.org/wiki/PhpBB