[Librezale] GTP Librezalen

Julen julenx a bildua gmail.com
As, Abe 28, 08:44:32, CET 2010

al., 2010.eko aberen 27a 21:27(e)an, Mikel Olasagasti(e)k idatzi zuen:
> Kaixo!
>
> Aspalditik GTP* proiektuaren arduraduna naiz (zerbait esatearren). GTP
> GNU proiektuaren proiektuen itzulpenak (coreutils, gcc, glibc, wget) eta
> beste zenbait (psmisc, xchat, rpm, liferea) kudeatzeko proiektua da.
> Proiektua bera ez da oso erabilterraza baina tira, hor dago [1].
>
> Webgune xinple eta estatiko bat neukan Munduraten gordea
> http://gtp.mundurat.net helbideapean. Gauza jakina da Mundurat-i ordu
> gutxi geratzen zaizkiola beraz onena nik uste proiektuaren berri
> Librezalen ematea da.
>
> Bi aukera ikusten ditut:

> [...]

Nik uste kudeaketa aldetik hiri ondoen etortzen zaiana / erosoen ikusten
duana aukeratu beharko hukeela.

Aukera bat ala beste egin, wikian beste proiektuekin batera gutxienez
zerrendatuta badago, hobe.

Eta bueno, honekin hasita, zuzenduko ditugu iso-639 hizkuntzen izenak[1]? ;)

Julen.

[1] http://translationproject.org/PO-files/eu/iso_639-3.23.eu.po