[Librezale] [Lp-l10n-eu] Chromium-i buruzko orria Librezaleren webgunean

Ander Elortondo ander a bildua debagoiena.net
Al, Abe 27, 11:07:40, CET 2010

2010/12/27 10:42(e)an, Asier Sarasua(e)k idatzi zuen:

> [...]

Lehenik eta behin, aupa zuek eta zorionak!!!!

Bigarrenik zergatik ez librezaleko proiektuen artean?
http://librezale.org/wiki/Nabigatzaileak

Azalpenetan eman daiteke oso kuriosoa iruditu zaidan hemen, hemen, hemen
eta hemen azalpen hori.
Kasu honetan itzultzaileen %100 posta zerrenda honetako kide zarete eta
zuen burua librezaletzat duzue, Oierrek ez badit kontrakoa esaten ;-)
Badira librezalen ere beste proiektu batzuk launchpad bitartez itzuliak....
beno bai hori, nire iritzian chromium eta bere inguruko informazioa
webguneko erabiltzaileei eskuragarri jartzea positiboa litzatekeela.

Zorionak eta txaloak berriz  ere.

izan libre izan euskaldun!
Ander.