[Librezale] Calendar-eko jai egunen egutegia eguneratzea

Ander Elortondo ander a bildua debagoiena.net
As, Abe 21, 08:55:00, CET 2010

kaixo:

Bidali dut bugzillara 2011 eta 2012rako egutegia.

Zalantza handiak ditut inork erabiliko ote duen ez baita oso praktikoa
gure zatiketa nazionalaren ondorioz.
Iparraldeko jaiak batetik.
Espainia osokoak bestetik.
Autonomikoak Nafarroa eta erkidegokoak hurrengo.
Herrialde bakoitzekoan azkenik Frantzisko Xabier, San Prudentzio....(San
Inaxio eta bere igandeetako bikoizketa...)
Eskerrak ez ditudala sartzen jai lokalak, herri bakoitzak bere baitu.
(herrialde bakoitzeko aldizkari ofizialean argitaratuak.)

Ez dut arazorik lan honekin jarraitzeko, baina inork erabiltzen ez duen
zeoze mantentzen ari garelakoan nago.
zuekin elkarbanatu nahi nuen gogoeta bat besterik ez da.

izan libre izan euskaldun!
Ander.