[Librezale] Zerbitzari aldaketa

Julen julenx a bildua gmail.com
As, Abe 14, 12:18:48, CET 2010

al., 2010.eko aberen 13a 12:01(e)an, Mikel Iturbe(e)k idatzi zuen:
> Julen<julenx a bildua gmail.com>  igorleak hau idatzi zuen (2010eko aberen 13a 10:17):

> Tira, eskatzea libre denez, agian interesgarria izan daiteke WPren
> garapen bertsio bat instalatzea, itzulpenen frogak egiteko...
>
> Bide batez, Mikel, zeuk daukazu WPren hizkuntza-fitxategia ezta?

Sortu dut WP probatzeko gune bat, baina pentsatzen dut
itzulpen-fitxategiak eskura diren arte ezer gutxi probatu ahal izango
dugula O:)
http://probak.librezale.org/wordpress3/

Pasako dizkizut DBaren konfigurazio-datuak itzulpen-fitxategiak
ditugunean hasiera-hasieratik probatzeko aukera izan dezazun.