[Librezale] Zerbitzari aldaketa

Julen julenx a bildua gmail.com
As, Abe 14, 12:02:49, CET 2010

al., 2010.eko aberen 13a 23:09(e)an, Asier Sarasua(e)k idatzi zuen:

> "Aurkibidea" ???

Aldatu dut ba hiruretan.

Honekin batera, pena haundiz baina azpiko zatitik "Laguntzailea:
Mundurat" ere kendu dut.

Bide batez ideia txoro bat: hiru itxuretan errepikatzen diren
irudietarako hiru kopia mantendu ordez guztiak toki berean (adibidez
http://irudiak.librezale.org/...) gordeko bagenitu?

Horrela nabigatzaileek hiru aldiz jaitsi ordez behin bakarrik jaitsiko
lituzkete irudiak. Gainera, kopia bakarra mantendu beharko genuke eta
irudi bakarra aldatuta toki guztietan eragingo luke aldaketak.

Zer iruditzen?