[Librezale] pootle ikusgarria

Julen julenx a bildua gmail.com
Al, Abe 13, 10:24:30, CET 2010

al., 2010.eko aberen 13a 08:04(e)an, Ander Elortondo(e)k idatzi zuen:
> Kaixo:
>
> A ze itxura ederra duen poolte berriak!!
> Garapeneko azken bertsioaren argitalpenean datuen galera arriskurik ez
> zegoela zioen....
> Azken hori ikusteko jakin-mina piztu du pootle hau ezagutzeak...
> Julen ez itxaron oraingoan beste aurrerapenak erakusteko. ;-)

Backend-ean ia aldaketarik ez dagoen arren eta datu-galerarik espero ez
den arren, frontend ia guztia berria denez akats dexente izan ditzake,
ez baita denbora luzez testeatu oraindik.

Jendeak vox populi garapeneko bertsioa jartzea nahi badu, hala egingo
dut, baina ez da aukerarik gomendagarriena gaur gaurkoz.

> Mikel pasa freeciv po fitxategia juleni ea 'trasteatzerakoan' gehiago
> baloratzen dugun.

Proiektu berria sortu nahi baduzue esan, di-da egingo dut.