[Librezale] Zerbitzari aldaketa

Julen julenx a bildua gmail.com
Al, Abe 13, 10:17:12, CET 2010

lr., 2010.eko aberen 11a 16:27(e)an, Mikel Olasagasti(e)k idatzi zuen:
> Kaixo!
>
> Migraketa asteburu hontan lasai lasai egin nahi nuen arren, Mundurat-eko
> makinarekin arazo batzuk direla eta gauza azeleratu egin behar izan det
> pixkat baina hemen emaitzetako bat: Posta zerrenda hau makina berrian da
> dagoeneko eta printzipioz dena ongi dabilela dirudi.
>
> Mailman-eko mezu zaharrak ere inportatu ditut makina berrira. Iraganean
> izan genuen eta upstream-ean konpondu gabe dagoen txantiloien erruz
> zerrenda ingeleraz jarri det bestela ez direlako ongi sortzen mezuak. [1]

> [...]

Atzo bertan aipatu nuen, bide batez MediaWiki eguneratu genuela 1.16.0
bertsiora.

Piwik-en instalazioa ere konpondu nuen, aurrekoa jakeatuta geratu
baitzen. Ohiko helbidean dauzkazue estatistikak:
http://librezale.org/estatistikak/

Makina berriarekin lanean gabiltzanez, zerbait gehiago aldatzea komeni
dela uste duzue? Zeoze faltan botatzen duzue?