[Librezale] Librezale kontua erabilgarri

Julen julenx a bildua gmail.com
Al, Abe 13, 09:47:15, CET 2010

al., 2010.eko aberen 13a 09:40(e)an, joseba(e)k idatzi zuen:
> Jatorrizko mezua: lr., 2010-12-11 20:15 +0100, egilea: Julen

> Orri horretako zenbakia listo batek alda ez dezan, ez al da komeni orria
> babestea?

Orri hori WPeko post bat da, aldaketak egiteko erabiltzaile
erregistratua izan behar da eta WP bidez editatu. Edizioa gordetzean
erabiltzailearen informazioa gordetzen da. Ez dago babestu beharrik nik
uste.

Bestelakoa da wikiko orria[1], wikia edonork aldatzeko moduan baitago
eta, hor ere edizioen historiala gordetzen den arren, erabiltzaile
anonimoek ere egin dezakete aldaketa.

Julen.

[1] http://librezale.org/wiki/Botea