[Librezale] [Fwd: [Mundurat-etorkizuna] Munduraten egoera *garrantzitsua*]

Ander Elortondo ander a bildua debagoiena.net
Al, Abu 23, 12:04:48, CEST 2010

  2010/08/19 14:34(e)an, Julen(e)k idatzi zuen:
> az., 2010.eko aburen 18a 17:32(e)an, Txopi(e)k idatzi zuen:

> Zein dira Sindominiora pasatzeko baldintzak? Zer eskaintzen du teknikoki
> Sindominiok?
>
> Pootle instalatzeko, apache + mod_wsgi + mysql + python +
> translate-toolkit + django behar dira.

> Nik montatu izan dut posta-zerbitzariren bat zein beste eta lana
> dokumentatuta laga nuen unibertsitatea.net atarian (eguneratzea beharko
> luke):
> http://www.unibertsitatea.net/otarrea/ingeniaritza-eta-teknologia-1/informatika/posta-zerbitzari-oso-bat-martxan-jartzea/

> [...]
Aupa!
nire iritzi xumean laburbilduz arazoak bi dira:
* behar ekonomikoak.
* Lan teknikoa

Nik lehenari ez diot arazo handirik ikusten, prest gaudenon artean
ekarpenak eginez edo materiala salduz lor daiteke dirua. Finean hosting
on bat eta domeinua finantzatzeko behar dena ez da 'hainbeste'.

Dirua izan arren, eta hosting egokia kontratatu, benetako arazoa hosting
horrek eskatzen digun lan teknikorako denbora da. Pertsona bikainak
ditugu gure artean baina lepo dabiltza. Mikel, Julen, Pi, Assar, txopi
eta abarrentzat txaloak eta esker onak besterik ez ditut, eta ezin diegu
gehiagorik eskatu.

Lan taldea zabaltzeko ahalegin bat egin beharko genuke. Ez dut ezagutzen
librezale baino talde irekiagorik, baina beharbada kide tekniko berriak
gehitzeko zerbait antolatu beharko genuke. unibertsitatean?

izan libre izan euskaldun!
Ander.