[Librezale] Fwd: Donazioa

patxi gaztelumendi patxi a bildua gaztelumendi.org
As, Maiatza 26, 11:30:32, CEST 2009

Librezaleren irudia, logoa, diseinua orohar.... adostasun batera heldu
ezinik, bide bazterrean utzi genuen.

uste dut, estrategia apur bat behar dugula.... adostua, baina zerbait behar
dugu. berdinean ez jarraitzeko.

gero arte

ptx irratia.com

Ander Elortondo<ander a bildua debagoiena.net> igorleak hau idatzi zuen (2009 maiatza
26 11:26):