[Librezale] firefox 3.1

patxi gaztelumendi patxi a bildua gaztelumendi.org
As, Mar 3, 16:23:09, CET 2009

Aspaldian entzun eta entzun ari gara.
Firefoxek bertsio berria plazaratuko du aurki. Apirilean beharbada.
Eta berritasunen artean audio eta bideo etiketak.
Eta gauza gehiago.

Kontua da bidea erraztu beharko dela, jendeari, erabiltzaileei, garatzailei,
webgune egilei, blogariei... horren berri eman beharko zaie. Bideoak eta
audioak besteak beste, ogg formatuetan jarri eta plazaratzeko.

Mezu hau irakurri berri dut mozilla hispano komunitatean
http://groups.google.com/group/comunidad-mozilla/browse_thread/thread/9644488c79d52517?hl=es
eta uste dut, guk ere gure terrenoa prestatzen hasi beharko genukela.

badator firefox 3.1 eta aldaketa dator berarekin.

Audio eta bideo egileei oharra!

ptx www.irratia.com

--
patxi gaztelumendi