[Librezale] tux paint itzulpena

Ander Elortondo ander a bildua debagoiena.net
Al, Eka 22, 12:57:14, CEST 2009

Aupa!

Lasai, pena da lana bikoiztea, baina penagarriagoa litzateke egin gabe
izatea ;-) Nire ardura zen lana amaitzean zuri eta zerrendari adieraztea.

Pootlen lehenik izena eman

http://www.librezale.org:8080/register.html

eta gero librezale zerrendako arduradunek (Pi, Julen edo Mikel oker ez
banago) proiektu bakoitzeko baimenak ematen dituzte. Kanpoko edonork
eskua ez sartzeko metodoa da, zerrendan lanerako gogoa erakutsi duen
inori ez zaio baimenik ukatu, ni dakidanez behintzat.

Gaur gauean zuk egindako itzulpena jaitsi eta pootle eguneratuko dut,
honela itzulpen ofiziala eta pootle bat etor daitezen.
saiatuko naiz config fitxategia igotzen (Bestela SOS eskatuko diet Pi
edo juleni).

Mezu hau posta zerrendara ere bidaltzen dut, zuk izena ematean
arduradunek zuri baimenak eman diezazuten.

Eskerrik asko zure lanagatik eta nire kontu Tux paint inguruan emango
ditudan pauso guztien jakinean zu izatea.

Izan libre izan euskaldun!

Ander.

Juan Irigoien(e)k dio: