[Librezale] WordPress 2.8

Txopi txopi a bildua sindominio.net
Ast, Eka 11, 10:16:31, CEST 2009

Julen-(e)k idatzi zuen:
> ar., 2009.eko ekaren 09a 10:48(e)an, Julen(e)k idatzi zuen:

> Tira, argitaratu dute. Egin dut eguneraketa tags/2.8-tik; lau kate
> besterik ez ziren falta. Pootleko egiaztapenak erabilita zuzenketa
> batzuk egin ditut (parametroak eta HTML entitate batzuk) eta erabiltzeko
> moduan dagoela esango nuke.

Hemen dago WordPress 2.8 frogak egiteko:
http://sindominio.net/~txopi/wordpress/

Erabiltzailea: "admin"
Pasahitza: talde honen izena

Nik oso ondo ikusten dut baina badaezpada beti dago ondo frogak egitea ea
akatsen bat aurkitzen dugun :-)

Dena ondo badoa, gaur gauean SNVko atasak eta eu.wp.org-eko atasak egiten
saiatuko naiz (...denbora badaukat).