[Librezale] WordPress 2.8

Julen julenx a bildua gmail.com
Ast, Eka 11, 09:39:26, CEST 2009

ar., 2009.eko ekaren 09a 10:48(e)an, Julen(e)k idatzi zuen:

> Laster berriro POT berritik (2.8 argitaratu artean trunk-etik eta 2.8
> argitaratu ahala tags/2.8-tik) eguneratu eta falta dena osatu beharko
> da. Lanik potoloena, halere, eginda dagoelakoan nago.

Tira, argitaratu dute. Egin dut eguneraketa tags/2.8-tik; lau kate
besterik ez ziren falta. Pootleko egiaztapenak erabilita zuzenketa
batzuk egin ditut (parametroak eta HTML entitate batzuk) eta erabiltzeko
moduan dagoela esango nuke.

eu.wordpress.org-era igotzea falta da. Nahiz eta baimenak izan, horkoa
ez dakit oso ondo nola egin behar den (trunk hutsik dago, adibidez,
tags/2.8 sortu beharko zen, ...), beraz Txopi zure esku utziko dut, bale?