[Librezale] Calendar euskalduna

Ibai Oihanguren 3arrano a bildua 3arrano.com
Lar, Urt 17, 20:28:03, CET 2009

Aupa,

egutegiari buruz, Argiako egutegian adibidez Euskal Herri osoko jaiak
aipatzen dira, "X jaia Hegoaldean", edo "Y jaia Iparraldean" moduan
idatzita. Ez dut uste horrela egutegi bakar bat egiteak arazorik sortuko
duenik... Nik aurtengo egutegia ez daukat, baina ziur hemengo norbaitek
izango duela. Ze bestela, euskarazko itzulpenerako bietako zein erabili?

Jatorrizko mezua: ar., 2009-01-13 14:17 +0100, egilea: Ander Elortondo