[Librezale] Joakinen liburua Librezalen

patxi gaztelumendi patxi a bildua gaztelumendi.org
Ost, Urt 14, 16:28:37, CET 2009

librea den ororen bilgune.
polita izango da hori ere.

liburu libre batekin abiatuko dugu beraz,
polita izango da.

atzetik etorriko dira berriak.

softwarea, liburuak, jakintza, umore librea librezale.org gunean.

nik ere, baietz.

ptx www.irratia.com