[Librezale] Wiki-aren azalaren eraberritzea

Ander Elortondo ander a bildua debagoiena.net
Ast, Urt 8, 18:28:45, CET 2009

Aupa!

Oso lan polita Assar, Zorionak. (Aterkin laranja handi bat utzi nuen
Euban, aprobetxa ezazu)

Nik ere esteka horiek kendu egingo nituzke.

Bruselara zoazten guztioi, %&#@!"% handi bat enbidiak jota bainago ;)

(Bruselatik gertu lagunak ditut, baina ikusi dut baduzuela lo egiteko
tokia.....bestela esan)

Ander.

Julen(e)k dio: