[Librezale] FOSDEM 2009 Bruselan

Arkaitz Zubiaga arkaitz a bildua berritxarrak.net
Ost, Urt 7, 12:30:58, CET 2009

aupa hi! hegaldien inguruan, ez dut oso argi guztiok abiapuntu berdina
izango dugun edo... nik Madrilen hartuko dut hegaldia, eta Mikelek ere agian
hori egingo zuela zioen... baina Patxik eta Julenek? Bilbotik, ala?

Eta beste kontu bat; ostiral arratsaldean ala larunbat goizean joateko asmoa
dago? Kontuan izan ostiral arratsaldean poteoa [1] montatu dutela ;-)

Oraintxe Bilbo-Brusela bilaketak eginez ez zait ezer merkerik agertzen,
bestean baino garestiago gainera. 192 euro inguruan, Air Francekin, ez dakit
zuek besterik aurkitzen duzuen... Nik Trabber darabilt [2].

Madrildik ostiral arratsaldean irten eta igande arratsaldean bueltatzea 49
euroan dago orain, Ryanairrekin [3] (lotura zuzenik ezin eman, bilaketa egin
beharra dago).

Zeuek esan!

[1] http://fosdem.org/2009/beerevent
[2] http://www.trabber.com/