[Librezale] Argia sariak, Euskadi irratiko elkarrizketa

Julen julenx a bildua gmail.com
Ast, Ots 12, 09:19:45, CET 2009

az., 2009.eko otsren 11a 22:01(e)an, Ibai Oihanguren(e)k idatzi zuen:
> Gabon denoi,
>
> azkenean lagun bati esker lortu dut Arratsaldekoa irratsaioan Julen eta
> Piri egin zioten elkarrizketaren audioa. 6 Mb inguru dituenez, ez dut
> e-postaz bialduko, baina hona igo dut:
>
> http://oihanguren.com/denetik/librezale-argia-sariak.mp3
>

> Abesti eta guzti!
>
> A, FOSDEMera joan zinetenok, zer moduz ibili zineten?
>
> Ibai.

Aupa Ibai,

Eskerrik asko hartutako lanagatik. Wikian lotura gehitu dut gainontzeko
erreferentziekin batera. Zerbitzarian molestatzen badizu esan eta
jarriko dugu Librezaleko zerbitzarian.

FOSDEMi dagokionez, Patxiren kronikaren zain nago ni, esan zigun berak
egingo zuela zerbait (baina guk ere labur-labur gaineratzeko gure
inpresioak).
Nik egin, egin dezaket, baina oraingo honetan jende gehiago joan garenez
ziur nire txaparen partez bestelako ikuspuntuak nahiago dituzuela irakurri.