[Librezale] [Fwd: astekaria bidaltzeko helbide bat bidaliko?]

joseba joseba a bildua euskalerria.org
As, Ots 3, 17:43:53, CET 2009

Jatorrizko mezua: ar., 2009-02-03 17:12 +0100, egilea: Txopi
> patxi gaztelumendi-(e)k idatzi zuen:
>
> Artikulu batzuren laburpena bakarrik argitaratzen zela uste nuen. Ba
> horrela izanik, webgunean irakurriko dugula erantzungo diot bihar.
>
> Txopi.

Aupa Txopi,

Zerorrek jaso aldizkaria, paperak oraindik erabilera asko ditu (garraio
publikoan esaterako...), eta, agian, gustatu egingo zaizu Argiakoek
egiten duten lana.

Hori bai, sareko Argiari ere begiradatxoa bota, horrek ere merezi
du-eta!

Ondo segi, eta zorionak parte hartze aktiboa duzuen guztioi!

Joseba.