[Librezale] Kategorizazioa wikian

Mikel Iturbe mik.iturbe a bildua gmail.com
Ast, Abe 24, 00:41:42, CET 2009

Niri behintzat edozein aldaketa egitea eragotzi dit, ez kategoriarekin
bakarrik, baita hizki bat gehitzea ere.

Hortik pixkat bilatzen, arazoa Apacheren mod_secure moduluarekin egon
daitekeela dirudi [1] [2] [3].

mikel

[1]
http://cmsaddon.com/2007/10/21/Mediawiki%20shows%20%20Method%20not%20Implemented/
[2] http://permalink.gmane.org/gmane.org.wikimedia.mediawiki/22001
[3]
http://www.mail-archive.com/mediawiki-l@lists.wikimedia.org/msg01423.html

Txopi<txopi a bildua sindominio.net> igorleak hau idatzi zuen (2009eko aberen 24a
00:29):