[Librezale] Webgune berria

Ibai Oihanguren ibai a bildua oihanguren.com
Ast, Abe 17, 22:31:47, CET 2009

Begira ibili naiz eta bada asko gustatu zaidan bat: Sacco-Vanzetti
http://openfontlibrary.org/media/files/Daniel_J/381

Logo berria egin dut eta diseinuan jarri:
http://www.oihanguren.com/proiektuak/librezale/index.html

Zer deritzozue? Begira jarraituko dut badaezpada ere, baina uste dut
ondo gelditzen dela.

Jatorrizko mezua: og., 2009-12-17 20:37 +0100, egilea: assar