[Librezale] Webgune berria

Ibai Oihanguren ibai a bildua oihanguren.com
Al, Abe 14, 23:17:43, CET 2009

Gabon!

Tipografia libreena zerbati begiratu dut, baina oraindik ez naiz oso
gustora gelditu... Share-Regular izeneko bat gustatu zait oraingoz
gehien, creative commons no-derivative lizentzia dauka.

Parte hartzeko esaldiarenak ez nau gehiegi kezkatzen, proposatutako
denak gustatzen zaizkit.

Julenek esan du:
Integrazioa egitean ikusi behar litzake eta airera botatako pentsamendu
bezela esaten dut, baina akaso goiko koadroak ez du toki gehiegi
hartuko? kargatuegi ez da geratuko?

Pixka bat igo dut orria, goiko blokeari leku gutxiago emanez. Eta
sarrerako orria ezik, besteetan bloke beltza ez zen agertuko, ezta?
Adibidez honelako zerbait:
http://oihanguren.com/proiektuak/librezale/lan-tresnak.html

Mozilla Contributerena oso ondo dago. Egin dezakegu antzeko zerbait.
Batez ere, Anderrek dioen bezala, denborarena oso interesgarria da.

Pi, pozten naiz berriro bueltan zaudelako!

Eta themearen kontua, garrantzitsuena imajinatzen dut wikiarena izango
dela. Ze, hasierako orria eta albisteena kenduta... Wordpress beste
zerbaitetarako erabiliko da?

...uste dut hori zela dena.

Ondo izan,

Ibai.