[Librezale] Bizirik

Julen julenx a bildua gmail.com
Al, Abe 14, 16:30:59, CET 2009

Aupa Pi!

al., 2009.eko aberen 14a 16:19(e)an, Piarres Beobide(e)k idatzi zuen:
> Aupa danei,
>

> Bizi naizela jakin dezazuen... Alaba txikiena gaixo ingresaturik eduki
> dut eta zoro moduan ibili nauk azken boladan eta ezinezko izan zait
> librezalekin betetzea,sentitzen dut telebistako marroiaz pasa izatea
> baina egin duzuela iruditu zait postaeren lehenengo gainirakurketan.
>
> Dana bere onera itzli dela dirudienez, posta guztia irakurri bezain
> laster (pare bat egun eman)  hasiko nauk betiko moduan spameatzen,
> inork presazko ezer badu nirekin idatz diezadala eta jarriko nauk
> horrekin lehenengo.

> [...]

Jode, zoritxarra alabarena, eta ez zegok esan beharrik egoera horretan
denok egingo geniakeela berdin. Eta dena hobetu bada, hobe. Animo.

Telebistakoa egiteko moldatu gintuan, lasai horregatik beraz.

Spama berriro irakurtzeaz asko poztuko den bat.