[Librezale] Webgune berria

Txopi txopi a bildua sindominio.net
Iga, Abe 13, 22:55:20, CET 2009

Ibai Oihanguren(e)k dio:
> [...]
>
> Egia da, eta diseinuan badago lekua horrelako lotura bat jartzeko.

> Menuaren azpian oso ondo geldituko litzateke.

> Honek zer esan nahi du, aplikazio bat jaisten denero zenbatzen aritu
> beharko ginatekeela? Nik, adibidez, beti Mozilla Europetik jaisten dut
> Firefox, eta beraz hori ez zen deskarga hori kontuan hartuko... edo?
> Agian ez dut ondo ulertu hori.

> Noski, lana badago egiteko. Baina aldaketa txiki batzuekin dena txukun
> gelditu daiteke.

> Hala da, nik Klavika erabili dut (oraintxe bialduko dizut Asier, beste

Klavika tipografia ez da librea. Copyright murriztailea du eta diru
dexente balio du:
http://processtypefoundry.com/typefaces/klavika/index.html

Niri asko gustatzen zait baina Librezaleren logoa guztiz librea izan
behar dela iruditzen zait. Beraz, FreeSans batekin edo egokia ikusten
duzuen beste edozein tipografia librerekin osatuko nuke gure logoa.

Ondo iruditzen bazaizue noski...