[Librezale] Webgune berria

Ibai Oihanguren ibai a bildua oihanguren.com
Or, Abe 11, 23:59:18, CET 2009

Basurdearekin proba egin dut, eta wikira igo. Gainera ".org"a gehitu
dut. Julenen diseinuan ikusi ostean gogoratu naiz ".org"a logoan
jartzeko asmoa zegoela (ezta?).
Zuek esango duzue.

Ondo izan,
Ibai.

Jatorrizko mezua: or., 2009-12-11 19:16 +0100, egilea: Ibai Oihanguren