[Librezale] Webgune berria

assar asarasua a bildua telefonica.net
Or, Abe 11, 16:14:12, CET 2009

Ibai Oihanguren(e)k dio:
> Jatorrizko mezua: or., 2009-12-11 09:14 +0100, egilea: Julen

> Aupa,
>
> basurdea berez gehiago gustatzen zitzaidan logorako, baina enuen ezer
> txukunik lortzen. Zurerako erabili duzun SVGarekin agian beste proba bat
> egingo dut.

Oso gustoko dut zure diseinua. Mozillaren webguneen diseinu berriaren
usaina hartzen diot, eta horiek oso onak iruditzen zaizkit.

Bitxoari dagokionez, ni basurdearen aldekoa nintzen, baina asko gustatu
zait enararekin egin duzuna. Nire botoa horren aldekoa da orain.

Bidaliko didazu SVGa mesedez, ea asteburuan ideiaren bat okurritzen zaidan.

Asier.