[Librezale] Webgune berria

Julen julenx a bildua gmail.com
Or, Abe 11, 09:14:59, CET 2009

og., 2009.eko aberen 10a 23:35(e)an, Ibai Oihanguren(e)k idatzi zuen:
> Aupa,
>
> ea honek aurrera egiten duen.
>
> Assar, oraintxe igoko dut wikira diseinua, gainera gaur aldaketa mordoa
> egin dizkiot eta askoz gustorago gelditu naiz emaitzarekin, ea zuek zer
> diozuen.

Tira, ni ere egun aspertu batean GIMPekin jolasean hasi nintzen eta lau
txorakeria egin nituen. Wikian dago bestelakoekin batera.

Ibai, zurea gustatzen zait.
Ni ez naiz logoaren diseinuan sartuko, eta ikusita zuk gauza hoietan
esku fina duzula ideiaren bat emateko besterik ez dut igo wikira.