[Librezale] Vuze-ren lokalizazioa prest

assar asarasua a bildua telefonica.net
Or, Api 24, 23:34:55, CEST 2009

assar(e)k dio:

> TMXen biltegia hain justu wikiarekin egina dago. Agian guk ere
> Librezaleren wikian utzi genitzake TMXak.

Oraintxe konturatu naiz .properties fitxategia publikoki eskuragarri
edukitzea ere interesgarria dela, norbaitek Vuze euskaraz berehala
erabili nahi badu erabil dezan. Fitxategi hori Vuze-ren profilaren
karpetan utzi eta kitto, erabil daiteke.

Inor kontra ez badago, Librezaleren wikian Vuze-ri buruzko orri bat
sortuko dut, eta hor utziko dut fitxategia eta hura erabiltzeko argibideak.

Asier.