[Librezale] Proposamena/Eskaria: WordPress elebidun bat

teketen teketen a bildua gmail.com
Ast, Api 16, 10:44:01, CEST 2009

Aupa Txopi,

Ni ere topera nabil, baina honetan esperientzia badut eta esan dezaket
qTranslate (http://www.qianqin.de/qtranslate/) plugina nahiko ondo dagoela
hau egiteko. Proba dezatela beraiek bakarrik erabiltzen eta lortzen ez
badute konta diezadatela. Adibide batzuk ikusi nahi badituzu Gidadok (
http://gidadok.com) eta Chinastellano (http://chinastellano.com).