[Librezale] [Fwd: [Activemembers] [OFF-TOPIC] open source contacts in Europe]

Julen julenx a bildua gmail.com
Ost, Urr 8, 20:39:57, CEST 2008

On Wed, Oct 8, 2008 at 8:34 PM, 3ARRANO <3arrano a bildua 3arrano.com> wrote:
> Aupa,
>
> Mozilla Europetaz arduratzen den Pascalek ondorengo mezua bidali du
> posta-zerrendara, eta ez dudan arren oso ondo ulertu (zer da FLOSS?),
> uste dut Europako software librearen aldeko elkarteen bila dabiltzala.
> Librezale aipatuko dut?

FLOSS FOSS bezela ere ikusten da: Free/Libre Open Source Software.
Zerorrek esan dezu, elkarteen bila dabiltza, baina Librezale ez da elkartea.
Ikusita jaso dituen erantzunak (Hispalinux eta tankerakoak aipatu
dituzte), hemen parekorik ba ote dugun pentsatzen jarri naiz... GISA
agian? EH mailan bada besterik?