[Librezale] Fwd: Skype euskaraz (linux)

Ander Elortondo ander a bildua debagoiena.net
Ost, Urr 1, 07:47:30, CEST 2008

Arruabarrena Aitzol(e)k dio:
> [...]
>
> Orain galdera bakarra geratzen zait:
>
> Fitxategiak jaisteko orduan, linux distribuzio ezberdinentzako skype
> bertsio ezberdinak daudela ikusi dut.Ez da hala izango itzuli beharko
> fitxategiarentzat ezta?  Nik linux-ik ez dut erabiltzen baina jakin
> badakit disrtribuzio ezberdinak daudela (bere egunean mandrake eta suse
> probatu nituen). Diferentziak hain handiak dira adibidez debian edo suse
> baten artean ala instalazio prozesua da ezberdina bakarrik?
>
> Galdera tontoa izan liteke baina lana behin bakarrik edo distribuzio
> ezberdinentzako egin behar dudan jakin nahi dut.

Lasai, jakinda ez da inor jaio. Software libre mundua erakargarri bezain
berria  da (gehienontzat, batzuk denbora asko daramate eta).
Ziur aski instalatzeko modu ezberdinei buruz ari zara.Bi dira nagusiak,
Debianen oinarritutako .deb instalatzailea darabilte eta beste batzuk
(suse, redhat) .rpm
Badira gehiago ere (.tgz, .slp ...) baina ez dira hain ezagunak.

Programa zabaldu nahi duenaren ardura da instalatzaile ezberdinak
sortzea, batetik bestera pasatzeko programak badauden arren (alien).

po fitxategia bakarra izango duzu itzultzeko. (ez dut uste skype testu
ezberdinak banaketa ezberdinentzat egiten ari denik, are gehiago linux
zein interes gutxikoa iruditzen zaion ikusita.)

ondo ibili eta hobe pasa!