[Librezale] software librera sartzeko asmotan

Ander Elortondo ander a bildua debagoiena.net
As, Aza 18, 12:08:01, CET 2008

Mikel Iturbe(e)k dio:
> Daten eta ordutegien arabera eta teknikoki oso espezifikoa ez den
> zerbait izatekotan, prest negoke ikastaroarekin saiatzera. Detaile
> gehiago eskertuko nituzke ;-)

Sarrera bat nahi dute. Nik uste gazte bulegotik ematen ari garen
tankerakoa. (firefox eta thundernird ezagutzen dituzte)
Ooo eta linux erabilera ikastaro bat.
Ur sakonagoetan sartzeko aukera beti izango dute, behin lehen pausoak
eman eta gero...