[Librezale] Software Librea Euskal Herrian

Mikel Olasagasti hey_neken a bildua mundurat.net
As, Aza 11, 00:50:23, CET 2008

aupa!

ni oraintxe iritxi naiz etxera gaurko saiotik (teketen gozo gozo etxean
utzi ostean).

Ez da jende gehiegi hurbildu baino gaiak pil-pilean egon dira
administrazioaren inguruan. Foro interesgarria benetan.

Pena bihar kale egingo dudala baino asteazkenean aukera polita egongo da
berriz...

portzierto, afari goxoa eman digute ;)

MiKeL

pi(e)k dio: