[Librezale] [Mozilla] Mozilla Europe Camp: laburpena

pi pi a bildua beobide.net
Or, Aza 7, 00:02:58, CET 2008

Txopi-(e)k esan zuen:

> Ederto, nik eman nuen izena orain dela pare bat egun. Abenduaren 6a
> taulara gehitu nuen (aukera gehiago edukitzeko):
>
> http://wiki.librezale.org/index.php/Asanbladak
>
> Laster arte,

Ni noski joateko prest, hasiera batetan berdin zait data bat zein bestea
baina astebukaera horretan kotxerik gabe egongo nauk berza pitaxia
erabiltzea pentsatzen bauzen inork ezin.

Donostialdetik norbait kotxean joango al da?
--
Piarres Beobide
A non-text attachment was scrubbed...