[Librezale] Fwd: p2p-an aditurik ba al da?

pi pi a bildua beobide.net
Ast, Aza 6, 09:46:47, CET 2008

Ibon Igartua-(e)k esan zuen:

Zer esan nahi duzu P2p programetan aditua den pertsona batekin?

Garatzaile bat ?
Ez dut uste programa ezagunenetan euskal garatzailerik dagoenik.

Zein da duzun arazoa?

--
Piarres Beobide
A non-text attachment was scrubbed...