[Librezale] [Mozilla] Mozilla Europe Camp: laburpena

3ARRANO 3arrano a bildua 3arrano.com
As, Aza 4, 19:49:04, CET 2008

Jatorrizko mezua: lr., 2008-11-01 12:28 +0100, egilea: Julen

> Data/leku egokiak bilatze aldera, taula bat sortu dut wikian[1]
> (Ander, automatikoki gehitu zaitut). Gehienoi ondo datorkigun data
> jakinda, xehetasunak zehazten has gaitezke zerrendan eztabaidatuz.
>
> Hartu parte!
>
> Julen.
>
> [1] http://wiki.librezale.org/index.php/Asanbladak

Ba zuekin elkartzerik nahi ez dudala pentsatuko duzue agian... baina
justu abenduak 5erako klaseko afari baterako (Durangon) izena eman nuen,
eta dagoeneko ezin dut atzera egin...
Baina tira, zer egingo diogu, ez dut beste datarik proposatuko, ze
klaseko proiektu bat egiten gabiltza eta ez dakit noiz egongo naizen
libre eta noiz ez (aurreko urtean, adibidez, abenduak 24 eta 25ean jai
izan genuen, baina 26tik 29ra lana egitera joan ginen...).

Dena den, gu ere Durangon egongo garenez, agian bisitatxo motz bat
egingo dut bilera duzuen lekura, gutxienez bistaz ezagutzeko ;)