[Librezale] [Mozilla] Mozilla Europe Camp: laburpena

Julen julenx a bildua gmail.com
Lar, Aza 1, 12:28:46, CET 2008

2008/10/30 Ander Elortondo <ander a bildua debagoiena.net>:

> Ikusita zein liatua gabiltzan denok, deialdia denboraz egitea komeniko
> litzateke....
> ni asanbladarako eguna eta tokia proposatzera ausartuko naiz
>
> Zer moduz abenduaren 5ean Durangon?
>
> ondo ibili eta hobe izan!
>
> Ander.

Data/leku egokiak bilatze aldera, taula bat sortu dut wikian[1]
(Ander, automatikoki gehitu zaitut). Gehienoi ondo datorkigun data
jakinda, xehetasunak zehazten has gaitezke zerrendan eztabaidatuz.

Hartu parte!

Julen.

[1] http://wiki.librezale.org/index.php/Asanbladak