[Librezale] Er: Re: #basquecamp

pi pi a bildua beobide.net
Or, Maiatza 30, 09:53:56, CEST 2008

Patxi-rik birbidaltzen diot.

ala...

Txopi-(e)k esan zuen:
> 3ARRANO-(e)k idatzi zuen:

> Niri ere galdetu zidan eta ea jabetza intelektualari buruzko hitzaldi bat
> eman nezakeen baina azaldu nion asteburu horretan ezin dudala, aspalditik
> lotuta bait daukat.

Aupa Patxi:

Nabaritzen da ekainan gaudela eta azterketak ez dituenak astebukaera hori loturik du, beraz zken orduko ezustekorik
ez badago behintzat ezingo da librezale taldeko inor gerturatu zuen jaialdira.

Sentitzen dut baina beste batetan izan beharko...

Nire aldetiki behintzat prest negoke beste data batetan halako batetan parte hartzeko baina data adostu ezean apur
bat lehenago abisatu ea ni edo beste norbaitek parte hartzeko aukera duen.

ala...

--
Piarres Beobide
A non-text attachment was scrubbed...