[Librezale] Er: RE: Xuxen

pi pi a bildua beobide.net
As, Maiatza 13, 20:48:10, CEST 2008

Julen-(e)k esan zuen:

> Oso ona xDDDDD

> Agustin Martin Domingo? http://packages.debian.org/sid/myspell-eu-es

Eginda dagoeneko berarekin harremanetan negok.

> Bide batez, Iņaki Alegriak IXA taldean zituzten Debianeko paketeak
> pasa zizkidak (ispell/myspell/hunspell) eta, Debianen paketeak
> ofizialki sartu artean behintzat, ez zegok zabaltzeko inolako
> arazorik. Zer deritzok? Paketeak pasatzerik nahi?

Nahi bezala baina myspell/aspell sartuak zeuden (non-free barnean) eta
bere toki berrirako eskaria egina dago dagoeneko (bi/hiru egunetan
sid-en espero ditut), agian hunspell-a zabal daiteke... niri
behintzat bidali denak begirada bat botatzako.

Iņaki Alegriarekin kontaktua izaten al duzu ? Agustin horrek hiztegian
akatsak aurkitu dituela dio, ideiarik ba al du inork IXA taldeak
hiztegia mantentzeko asmorik duen?

Datu gehiago :
http://lists.debian.org/debian-l10n-basque/2008/05/msg00025.html

--