[Librezale] WordPress 2.5

Julen julenx a bildua gmail.com
Or, Mar 21, 17:39:49, CET 2008

Kaixo peņa,

Jai egunak dira eta nahiko out gaude, baina konturatu berri naiz
WordPress-en 2.5 bertsioa ateratzear dela[1]. Itzulpena irailetik
ikutu gabe zegoenez SVNtik[2] pot berria jaitsi (azken orduko
aldaketak izan ditzake) eta 2.3 bertsioaren itzulpenarekin konbinatu
dut. Zerbait itzuli eta gainbegiratu dut baina oraindik badago
zereginik. Pootle-n dago fitxategia[3] denon eskura.

Uste dut bertsio berria ateratzerako itzulpena ez dela erabat amaituta
egongo baina tira, asko ere ez zaio faltako.

Asperbidean dabilenak badu zereginik...

Julen.

[1] http://trac.wordpress.org/milestone/2.5
[2] http://svn.automattic.com/wordpress-i18n/pot/trunk/