[Librezale] Hitzulpen baterako laguntza

ArdentIce - Hackelarre Mediahacklab ardentice.hb a bildua gmail.com
As, Mar 18, 12:58:21, CET 2008

Aupa Ander biak :P

Mila esker, azkenean biltegi hitza erabili dut. Naiz eta leku batzuetan
datubase bezala itzulita egon, nire ustez ez da berdina eta biltegi agian
gehiago hurbiltzen da.

Euskalbar ezagutzen nuen, baina gutxitan aritzen naiz euskaraz itzultzen
lanean eta ez nuen instalatuta (etxean ere gutxi nabil XDD). Dena den
jarrita utzi dut, hurrengo baterako agian...

Mila esker hain arin erantzuteagatik :D

--
Zuegandik gauza asko bereizten gaitu, baina zuek garuna ustelduta izatea da
gehien desberdintzen gaituena, guk badakigu jakintza dela ASKE egiten

Memoria Compartida http://ardentice.wordpress.com/

1337 s02i41i24723n
--
ArdentIce