[Librezale] wikia erasotua

Mikel Olasagasti hey_neken a bildua mundurat.net
Ast, Mar 13, 00:00:14, CET 2008

Jatorrizko mezua: az., 2008-03-12 23:53 +0100, egilea: pi
> Mikel Olasagasti-(e)k esan zuen:

> xDDDD

Pixuko DSLaren IP dinamikoa gaiztakerietarako erabilia izan omen da
nonbait... :P

> Beste inor animatzen ez bada nik egingo.

Zuri lana kentzeagatik, besteei deskribatuko diet ea norbait aniamtzen
den...

Egin beharreko *bakarra* harpidetu gabeko kideek zerrendara bidaltzen
dituzten postak onartzea edo atzera botatzea da. Normalean spam-a izaten
da eta zuzenean ezabatu besterik ez da egin behar. Astean 1 edo 2 mail
soilik jasotzen direlakoan nago...

--
Mikel Olasagasti <hey_neken a bildua mundurat.net>