[Librezale] wikia erasotua

Julen julenx a bildua gmail.com
As, Mar 11, 20:31:59, CET 2008

On Mon, Mar 10, 2008 at 10:43 PM, pi <pi a bildua beobide.net> wrote:
> Mikel Olasagasti-(e)k esan zuen:
>

>  > > On Mon, Mar 10, 2008 at 9:14 PM, Mikel Olasagasti
>  > > <hey_neken a bildua mundurat.net> wrote:
>  > > > Bu!
>  > > >
>  > > >  Eguneratuta 1.11.2 bertsiora, fitxategiak eta datubasea...
>  > > >
>  > > >  Frogatuko ea dena ongi doan? Begiratu baita ea captcharik jarri
>  > > >  daitekeen aukeretan edo...
>  > > >
>  > > >  Eta edozer gauza esan bizkor ;)
>  > >
>  > > Dena primeran dabil :D
> [...]

Ikusi dudanez spameroak berriro etorri dira borrokara. MediaWiki
berriarekin aldaketak desegitea askozaz errezagoa da, eskerrak. Neurri
"txiki" bezala, aldaketak egin aurretik derrigorrez berrikustea gaitu
dut. Honek eraginik ez badu, aipatutako gehigarria instalatu beharko
genuke (edo besteren bat, hoberik balego).