[Librezale] wikia erasotua

Mikel Olasagasti hey_neken a bildua mundurat.net
Al, Mar 10, 22:21:34, CET 2008

> Dena primeran dabil :D
>
> Captcha-rena ideiarik ez, admin kontua uste dut Pi-k daukala.
> Edozein kasutan, uste dut hau ongi etor litekeela:
> http://www.mediawiki.org/wiki/Extension:ConfirmEdit

Orduan pi-k zerbait esan arte itxaroten badegu, gaizki? Arkaitz-ek ere
agian argi pittin bat egingo digu spam-aren gudan ;)

p.d.: pi mozilla-ko posta zerrenda zuk kudeatze zenun? hori ere spam
bidalketa eskaerez josita dago azkenaldian...
--
Mikel Olasagasti <hey_neken a bildua mundurat.net>