[Librezale] wikia erasotua

Mikel Olasagasti hey_neken a bildua mundurat.net
Al, Mar 10, 21:14:10, CET 2008

Bu!

> Primeran!! Hasiera batean horrekin nahikoa izango da seguraski, baina
> batek daki... gero gerokoak.

Eguneratuta 1.11.2 bertsiora, fitxategiak eta datubasea...

Frogatuko ea dena ongi doan? Begiratu baita ea captcharik jarri
daitekeen aukeretan edo...

Eta edozer gauza esan bizkor ;)
--
Mikel Olasagasti <hey_neken a bildua mundurat.net>