[Librezale] wikia erasotua

Mikel Olasagasti hey_neken a bildua mundurat.net
Al, Mar 10, 20:32:52, CET 2008

Aupa!

Jatorrizko mezua: al., 2008-03-10 20:26 +0100, egilea: Julen

> Betiko kontua... Mikel, mediawiki eguneratzeko modurik bai? captcharen
> bat jartzea ere ez legoke gaizki O:)

Instalatu zen garaian bertsio 'zahar' bat jarri genuen zerbitzarian
oraindik php4 zegoelako. Aste gutxira PHP5era aldatu nuen, wiki
eguneratu bat jartzeko aukera egon zedin...

Inor animatzen ez bada eguneratzen saiatuko naiz... babeskopia bat
egingo det lehendabizi eta gero gerokoak, ok?

--
Mikel Olasagasti <hey_neken a bildua mundurat.net>