[Librezale] Eusko Jaurlaritzaren jarrerari buruzko eztabaida eta proposamenak

Julen julenx a bildua gmail.com
Ast, Mar 6, 20:39:45, CET 2008

On Sat, Feb 2, 2008 at 4:17 PM, Julen <julenx a bildua gmail.com> wrote:

>  > erlazio zuzena dela eta, hemen ere berria zabalduko dut:
>  >
>  > Eusko Jaurlaritzak, software librea bere ordenagailu gehienetan
>  > erabiltzeko nahikoa ez zela esan zuenean hika-mika galanta sortu zen eta
>  > batzuk beraiekin biltzea erabaki zuten:
>  > http://www.zabaldu.com/3099/eusko_jaurlaritzak_openoffice_ez_erabiltzea_erabaki_du_eta_txosten_bat_idatzi_du_hori_justifikatzeko_gaztelaniaz/
>  >
>  > Eusko Jaurlaritzaren jarrera ikusita [url=]eztabaida berriro[/url] piztu
> [...]

Goizean hemen idaztea ahaztu zait.

Kontua da dagoeneko idatzizko erantzuna eman duela Jaurlaritzak:
http://parlamento.euskadi.net/irud/08/00/011472.pdf

Txosten ekonomikoak sekretupean jarraitzen du (parlamentariak badu
txostena ikusteko aukera, hala eskatuz gero, beraz txostena egon
egongo da nonbait) eta gauza berri handirik ez da komentatzen. Egun
erabiltzen duten software librea zerrendatzen da, baina WP instalazio
bakoitzeko puntu bat jarrita, erraza zerrenda luzatzea ezta?

Enpin, zaharrak berri...